torsdag 14 januari 2010

Tolv minuters marknadsföringsinsats

I dag har jag jobbat lite på att registrera mig på bloggsajter för det är ju roligt när folk hittar in hit. Har märkt att många hittar hit via Blogilista och nu registrerade jag mig på Bloglovin också, det är också ett lätt sätt att följa med flera bloggar. Så hörde jag precis om nystartade finlandssvenska bloggtjänsten ratata.fi men vet inte riktigt ännu vad den går ut på, lär väl få se snart!

Fast inte hinner jag ju alls skriva lika mycket som jag skulle vilja, för det mesta yrar mina tankar omkring i huvudet och precis när jag formulerat någon klok mammafilosofi så blir jag avbruten av en knodd som kräver pusskalas eller annan form av högklassig underhållning. Nå, ni är ett hundratal som tittar in per vecka och det finner jag väldigt underligt men mycket belönande, så tack för det!

1 kommentarer:

Kakkakaffe-Eva sa...

Hejsan hallå. Här är en som hittat hit via blogilista. En österbottnisk Jyväskyläbo men en dotter två månader yngre än din (+ en vild enochhalvåring:))