tisdag 10 mars 2009

Tokotom tokotom tokotom

Var på rådgivning i dag och hörde hjärtljuden mycket tydligare än vi gjort tidigare, roligt! Och allt såg bra ut, blodtrycket fick godkänt och så fick jag tips på nässpray – låg vaken i natt igen för att näsan är så täppt på småtimmarna att jag måste andas genom munnen och tungan blir som sandpapper, morr. Men ska se, kanske det löser sig med koksalt, ska testa det först. Dagtid har jag inga näsproblem, bara jag får snyta mig på morgonen (vill ni ha fler detaljer om detta?! ;D ). Ja, och så fick vi FPA-blanketter att fylla i för ledigheterna så nu börjar det bli konkret liksom!

Så glömde vi förstås att fråga om det är något särskilt vi borde tänka på när vi åker på resa, men gäller väl bara att ha bondförnuftet med sig. London är ju inte tropikerna precis. Men ska köpa stödstrumpor nog, kan ju vara skönt både för flygresan och när man ska gå omkring på stan mycket. Ska bli SÅ SKÖNT med minisemester, har stressat på tok för mycket senaste veckorna så längtar verkligen efter att få åka iväg!

Och så längtar jag riktigt sjukt till juli, vet ni. Såg en massa små söta barn i går, alla snälla och glada dessutom, och tycker det är alldeles för många månader kvar tills vi får vårt eget att krama om... :)

1 kommentarer:

Unknown sa...

Åhhhhh vad gulligt!!! :) Att du längtar efter bebisen att krama om alltså, inte att du har snuvproböem ;D Igår lärde jag Prins V säga "saaa-ttan"!!! ja, alldeles av misstag då. Jag kände mig lite kriminell. PUSIS och ha en LJUVLIG resa! :D