fredag 2 januari 2009

Nytt år!

Många av nyårsgratulationerna i år menade att 2009 blir spännande för oss – och jo, det blir det alldeles säkert!

Firade nyårsafton med god mat och dans, hur bra som helst. Skönt att jag inte längre är lika trött som de första månaderna, nu orkade jag mycket bättre på krogen.

Har börjat berätta åt fler och det är så roligt att se folks reaktioner. En av mina killkompisar som just själv fått barn blev så överlycklig att jag blev riktigt rörd. Och en annan skickade en lista med recensioner på alkoholfria ölsorter och vilka butiker man får köpa dem i! Det blev jag glad för. Finns rätt många sorter faktiskt, måste förstås prova alla nu.

Och så måste jag berätta på jobbet, så de inte får höra det från nån annan än mig. Kretsarna är ändå så små. Lite nervöst faktiskt, men nog ska det väl gå bra.

0 kommentarer: